بـانـی

بـانـی یک رویداد در حوزه کارآفرینی است.

بـانـی

بـانـی یک رویداد در حوزه کارآفرینی است.

در تیرماه سال 93 رویدادی به نام استارتاپ گرایند برای اولین بار در تهران و توسط تیمی داوطلب اجرا گردید. این برنامه با مداومت در اجرای ماهانه و دوری از هر گونه تجاری سازی به سرعت تبدیل به یک برنامه آموزنده و سازنده در اکوسیستم کارآفرینی تهران و سپس سایر شهر ها مانند شیراز، اصفهان، اراک و رشت گردید.

قصه بـانـی از آنجایی آغاز شد که تیم برگزار کننده این برنامه در تهران، رشت و اراک تصمیم گرفتند دست به دست هم داده و با بومی سازی این رویداد به روشی جدید به تاثیر گذاری شان ادامه دهند.

بـانـی، تلاشی است برای مشاهده سبک زندگی و طرز فکر بانـیان کشور و ترویج روحیه کارآفرینی. این برنامه قصد دارد با برگزاری رویدادهای مرتبط به تولید محتوای ناب آموزشی به راه اندازی کسب و کار ها و استارتاپ ها کمک کرده و فضایی برای رویارویی فعالان اکوسیستم خلق کند.

آخرین مطالب

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

25 مهرماه؛ رویداد بانی (هفدهمین رویداد استارتاپ گرایند سابق تهران)

تجربه تاسیس مجموعه بیان را از زبان موسسش، آقای علی قدیری بشنویم.

علی قدیری

علی قدیری متولد 1359 است و باوجود اینکه تا قبل از دانشگاه در گرایش ریاضی تحصیل می کرد به دلیل علاقه به علوم انسانی، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق دنبال نمود. او بالغ بر 10 سال است که شرکت بیان  را تأسیس نموده و مسؤولیت راهبری و مدیر عاملی آن را بر عهده دارد. او توانسته است با بهره گیری از تیم دانش محور و چابک، به مدل کسب و کار خود ثبات بخشد و علاوه بر ایجاد خدمات عمومی برای کاربران اینترنت نظیر سرویس‌های موفق blog.ir و bayanbox.ir، محصولات و خدمات مشاوره ای نیز به شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و متخصصان ایرانی ارایه نماید. از جمله دستاوردهای ارزشمند بیان می‌توان به بنیان‌گذاری تنها سرویس پست الکترونیک بومی و امن کشور اشاره نمود. مسابقه بین‌المللی برنامه نویسی بیان، از دیگر دستاوردهای این مجموعه می‌باشد. در آخرین مسابقه برگزار شده بیش از 10 هزار نفر از 103 کشور جهان حضور داشته‌اند.

علی علاوه بر تخصص در حوزه فعالیت خود، دستی هم در شعر و ادبیات دارد و سال هاست بخشی از وقت خود را به تدریس در مدارس برتر تهران اختصاص داده است.

در رویداد بانی، از نزدیک با علی قدیری آشنا شده و پای تجربیات مدیریتی وی می نشینیم.


ثبت نام


ایمیلتلگرامتوییتر