بـانـی

بـانـی یک رویداد در حوزه کارآفرینی است.

بـانـی

بـانـی یک رویداد در حوزه کارآفرینی است.

در تیرماه سال 93 رویدادی به نام استارتاپ گرایند برای اولین بار در تهران و توسط تیمی داوطلب اجرا گردید. این برنامه با مداومت در اجرای ماهانه و دوری از هر گونه تجاری سازی به سرعت تبدیل به یک برنامه آموزنده و سازنده در اکوسیستم کارآفرینی تهران و سپس سایر شهر ها مانند شیراز، اصفهان، اراک و رشت گردید.

قصه بـانـی از آنجایی آغاز شد که تیم برگزار کننده این برنامه در تهران، رشت و اراک تصمیم گرفتند دست به دست هم داده و با بومی سازی این رویداد به روشی جدید به تاثیر گذاری شان ادامه دهند.

بـانـی، تلاشی است برای مشاهده سبک زندگی و طرز فکر بانـیان کشور و ترویج روحیه کارآفرینی. این برنامه قصد دارد با برگزاری رویدادهای مرتبط به تولید محتوای ناب آموزشی به راه اندازی کسب و کار ها و استارتاپ ها کمک کرده و فضایی برای رویارویی فعالان اکوسیستم خلق کند.

آخرین مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

بانی چیست


01
Startup Grind یک کار گروهی بود که با همراهی تمام اعضای تیم و مخاطبانش، توانست ۱۶ برنامه را برگزار کند. در این رویدادها افرادی که در واقع بانی ایجاد یک کسب و کار و ارزش آفرین محسوب می‌شدند، از فراز و فرودهای راه گفتند و تجربه خود را با ما شریک شدند.
02

برگزاری این ۱۶ رویداد، تنها با همراهی حامیان و همکاری مخاطبان و اعضای تیم گرایند تهران امکان‌پذیر شد و توانست Startup Grind را به هدف خود نزدیک کند. اما این کار هم مانند هر تجربه کاری دیگری سختی‌هایی را با خود به همراه داشت که در نهایت اعضای تیم را بر آن داشت تا با تغییر نام و قالب این برنامه‌ها بر این مشکلات چیره شوند و راه خود را ادامه دهند.
03

«بانی» نام جدیدی است که برای ادامه این راه انتخاب شده است. «بانی» می‌خواهد فرصتی برای مشارکت در ایده‌های جدید باشد. تیم «بانی» برای بهبود روند کاری خود به حمایت و نظرات سازنده مخاطبان خود نیاز دارد و امیدوار است مانند گذشته بتواند در کنار حامیان خود، هر رویداد را با یک تجربه جدید و در سطحی بالاتر از گذشته برگزار کند. ادامه این مسیر، تنها با هم‌گام شدن «بـانـیان» و مخاطبانشان ممکن می‌شود. همراهی شما و تلاش ما از «بانی»، رویدادی مفید و کارآمد می‌سازد.

telegram.me/BaaniTehran
twitter: BaaniEvent

  • شیما شهبازی