بـانـی

بـانـی یک رویداد در حوزه کارآفرینی است.

بـانـی

بـانـی یک رویداد در حوزه کارآفرینی است.

در تیرماه سال 93 رویدادی به نام استارتاپ گرایند برای اولین بار در تهران و توسط تیمی داوطلب اجرا گردید. این برنامه با مداومت در اجرای ماهانه و دوری از هر گونه تجاری سازی به سرعت تبدیل به یک برنامه آموزنده و سازنده در اکوسیستم کارآفرینی تهران و سپس سایر شهر ها مانند شیراز، اصفهان، اراک و رشت گردید.

قصه بـانـی از آنجایی آغاز شد که تیم برگزار کننده این برنامه در تهران، رشت و اراک تصمیم گرفتند دست به دست هم داده و با بومی سازی این رویداد به روشی جدید به تاثیر گذاری شان ادامه دهند.

بـانـی، تلاشی است برای مشاهده سبک زندگی و طرز فکر بانـیان کشور و ترویج روحیه کارآفرینی. این برنامه قصد دارد با برگزاری رویدادهای مرتبط به تولید محتوای ناب آموزشی به راه اندازی کسب و کار ها و استارتاپ ها کمک کرده و فضایی برای رویارویی فعالان اکوسیستم خلق کند.

آخرین مطالب

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

نخستین بانی

Title1
نخستین رویداد بانی، روز یکشنبه 25 مهرماه، با حضور بیش از 100 علاقه‌مند به فضای کارآفرینی برگزار گردید. میهمان ویژه این رویداد که در سالن همایش های شهید قندی سازمان فناوری اطاعات اجرا شد، علی قدیری مدیرعامل شرکت بیان بود. علی قدیری، فردی دقیق، نکته سنج و تیزبین است، وی متولد سال 1359 بوده و به رغم تحصیل در رشته ریاضی و حضور در المپیادهای فیزیک، شیمی و کامپیوتر، رشته حقوق را به عنوان تحصیلات دانشگاهی خود انتخاب می کند به امید آنکه در آینده کشور اثربخش‌تر باشد. پس از ورود به دانشگاه با توجه به علاقه‌مندی و دانش گسترده خود در حوزه کامپیوتر، به فعالیت خود ادامه می دهد و در کنار تحصیلات دانشگاهی توانمندی های خود در این حوزه را نیز تقویت می کند. او بیش از ۱۰ سال است که شرکت بیان  را تأسیس کرده و مسئولیت راهبری و مدیر عاملی آن را بر عهده دارد.
Ghadiri
قدیری تأکید کرد که برای راه‌اندازی هر کسب و کاری 5 موضوع اصلی را باید در نظر داشت: نخست داشتن شناخت کامل از خود، نقاط قوت و ضعف، دوم آگاهی از انگیزه انجام کار، پاسخ به این سوال که هدف و انگیزه من از راه‌اندازی این کار کسب چیست؟ کسب درآمد، شهرت و ...؟ سوم مطالعه و اشراف کامل به مسایل و موضوعات حوزه مورد نظر، چهارم شناخت رقبا و در آخر شناخت و آگاهی از انگیزه رقبا;
علاوه بر موارد فوق وسواس در انتخاب نیروی انسانی و هسته اصلی را از عوامل بسیار مهم و کلیدی خواند. وی ادامه داد مهم هم انگیزه و هم هدف بودن اعضای تیم است که موجب تداوم و پیشرفت پروژه می شود.
Ghadiri2
علی قدیری و تیم آموزش دیده شرکت بیان تمام تلاش و استعداد و انگیزه خود را در انجام پروژه هایی به کار بسته است که انجام آن از توان سایر رقبا خارج است و به پروژه‌های کوتاه‌مدت و زود بازده اعتقادی ندارد و به جهانی شدن می اندیشد. 
Baani1
قدیری توانسته است با بهره‌گیری از تیم دانش محور و چابک، به مدل کسب و کار خود ثبات بخشد و علاوه بر ایجاد خدمات عمومی برای کاربران اینترنت نظیر سرویس‌های موفق blog.ir و bayanbox.ir، محصولات و خدمات مشاوره ای نیز به شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و متخصصان ایرانی ارایه کند. از جمله دستاوردهای ارزشمند بیان می‌توان به بنیان‌گذاری تنها سرویس پست الکترونیک بومی و امن کشور اشاره کرد. مسابقه بین‌المللی برنامه نویسی بیان، از دیگر دستاوردهای این مجموعه است. در آخرین مسابقه برگزار شده بیش از ۱۰ هزار نفر از ۱۰۳ کشور جهان حضور داشته‌اند.
Baani Event Tehran
https://telegram.me/BaaniTehran
@BaaniEvent